חשיש קיף | Kief Hash

חשיש קיף | Kief Hash: מה זה ואיך להכין את זה?

אם אי פעם יצא לכם להסתכל על צמח או פרח קנאביס מקרוב, בטוח שמתם לב שהם מכוסים בקריסטלים או טריכומות. מהטריכומות הללו עושים עושים חשיש קיף (Kief Hash) בדרך הרבה יותר קלה ממה שחשבתם. על כך נרחיב במאמר הבא.

מה ההבדל בין חשיש קיף (Kief Hash) לבין מיצויים אחרים

אז מה זה בכלל חשיש קיף (Kief Hash)?

הקיף נפרד באופן מכאני משאר חלקי הצמח, לכן הוא מאוד מרוכז ומאוד טהור.סוגים אחרים של מיצויים כגון BHO, שמן ריק סימפסון וכו׳ אשר נוצרים על ידי שטיפת הפרחים והסרת הממיסים כגון בוטאן, אלכוהול או אצטון בהם השתמשו כדי להמיס את הטריכומות. זו תגובה כימית שמשחררת את השרף והופכת אותו למומס. הממיס מתאדה, "מנקה" את כל השאריות ואז השרף בעצם נשאר לבד, חומר טהור.

איך מייצרים חשיש קיף (Kief Hash)?

הדרך הכי קלה לייצר את הקיף הוא בכמויות קטנות על ידי שימוש בגריינדר עם 3 או 4 תאי אחסון. טחנו את הפרחים שלכם, השתמשו בהם כרגיל – גלגלו אותם לג'וינט או עשנו במקטרת – ואז בידקו את התחתית של הגריינדר שלכם. האבקה שתמצאו שם נקראת קיף.

אם אתם רוצים לייצר כמות יותר גדולה אז אתם יכולים להשתמש בשיטת הסינון היבש. זהו תהליך עתיק יומין שעדיין משתמשים בו במקומות מסוימים כמו בהרי הריף בצפון מרוקו. בגדול השיטה היא פשוט לחמם את הפרחים, לקצץ את החלק העליון ולהוציא ממנו את השרף. זאת לא עבודה קלה אבל היא תייצר לכם קיף איכותי ומרוכז מבלי להשתמש בממיסים.

איך לצרוך חשיש קיף (Kief Hash)?

אתם יכולים לצרוך אותו בכל דרך שבא לכם. אתם יכולים להוסיף קיף לפרחי הקנאביס שאתם מגלגלים בג'וינט כדי לחזק אותם, אתם יכולים לעשן אותם במקטרת לבד. אל תשכחו, הקיף הוא הרבה יותר בד״כ יותר מרוכז מקנאביס אז לא תצטרכו כמות גדולה מדי כדי להגיע לסטלה.

כיף
Photo credit: Cannabis Culture on Visualhunt.com

הוסיפו אותו לצמח קנאביס

ערבבו את הקיף ביחד עם פרח קנאביס כדי לחזק אותו. אפשר לעשות את זה גם בעישון ג'וינט, מקטרת או באנג. פשוט הוסיפו כמות קטנה של קיף מעל לפרח ותדליקו אותו. לאחרונה אנשים נהפכו ליותר יצירתיים עם הקיף, ופשוט מפזרים אותו מסביב לג'וינט שלהם – הם פשוט מגלגלים ג'וינט רגיל ולאחר מכן מפזרים קיף מעליו. אם אתם רוצים סטלה חזקה במיוחד אז אתם יכולים לעשן קיף טהור. אנחנו ממליצים לעשות את זה באמצעות מקטרת עם מסנן, הדליקו אש וחממו מעט את המקטרת כדי לחמם את הקיף. חשוב לוודא שאתם לא שואפים חלקים שלמים של הקיף ולא שורפים אותו.

חזקו את המאכלים שלכם

אם אתם רוצים לחזק את האוכל שלכם אבל אתם לא אוהבים את הטעם והריח של הקנאביס שמתווספים, אז קיף זאת אופציה מצוינת בשבילכם. מכיוון שהקיף הרבה יותר חזק מהקנאביס, תוכלו להוסיף כמות קטנה יחסית ולקבל אפקט דומה. היתרון הגדול ביותר בקיף הוא שהוא לא משפיע על הטעם והריח של האוכל שלכם וכאשר תבשלו אותו, המטבח שלכם לא יריח כמו קופי-שופ בהולנד.

דחסו אותו לקוביית חשיש או רוזין

אפשר לדחוס ולחמם את הקיף כדי לייצר ממנו חשיש. אם תלחצו ותחממו אותו עוד יותר אז תקבלו רוזין. חום ולחץ גורמים לטריכומות להתפקע, משחררים את השרף שמוחזק בטרפנים ובקנבינואידים. הצבע, הטעם ואפילו הסטלה ישתנו כתוצאה מהתהליך הזה. גלגלו את הקיף שלכם סביב האצבעות כדי ליצור צורה של כדור ויש לכם כדור של אושר.

אם אתם רוצים ליצור משהו יותר מתוחכם מהקיף שלכם, השקיעו בדוחס אבקנים (קוראים לזה טריכומות!). אתם יכולים לקנות את המכשיר הזה שיעצב לכם את החשיש כמו שצריך.

רוזין יוצר הרבה באז בעולם הקנאביס כיום, ואתם יכולים לעשות את זה גם בבית. במקום למקם את הפרחים בדוחס ייעודי כמו שעושים המקצוענים, אתם יכולים לקבל תוצאות דומות על ידי זה שתשימו את הקיף בין שתי חתיכות של נייר פרגמנט ותדחסו אותן ביחד עם מחליק שיער סטנדרטי. הרוזין צריך להיראות כמעט בדיוק כמו הגרסה המקצועית.

הכינו מונרוק

שילוב של תמציות פרחים באיכות גבוהה – מונרוק הוא אחד ממוצרי הקנאביס הכי מדהימים והכי חזקים שאי פעם תראו.
כדי להכין אותו צריך לטבול פרח מיובש בשמן קנאביס חם ולאחר מכן לגלגל אותו בתוך קיף. המונרוק יתקשה בזמן שהוא מתקרר ויהפוך ליצירת אומנות של ממש.

שיתוף
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרסומים קשורים
דילוג לתוכן