פרח קנאביס

למה סוחרי קנאביס בטלגראס מוכרים יותר זני אינדיקה מאשר סאטיבה?

האם אתם גרים באזור בו הקנאביס עדיין לא חוקי? במידה וכן, האם אי פעם שמתם לב לכך שרוב הקנאביס שאתם מקבלים בטלגראס או ברחוב הם זנים של אינדיקה או אינדיקה דומיננטית? זה לא מקרי כמובן.

ישנן עוד כמה סיבות לכך, אולם בכתבה זו בחרנו להביא לכם 4 סיבות מרכזיות מדוע סוחרים בטלגראס מוכרים יותר זני אינדיקה מאשר סאטיבה.

1. יותר קל לגדל אינדיקה מאשר סאטיבה

אחת הסיבות העיקריות לכך שלסוחר שלכם יש ככל הנראה יותר זני אינדיקה מאשר סאטיבה היא משום שקל יותר לגדל את האינדיקה. זני אינדיקה (או היברידים בהם האינדיקה דומיננטית) ידועים בכך שהם יותר קלים לגידול בהשוואה לסאטיבות למיניהן. ישנה סברה כי זני אינדיקה עמידים יותר בתנאי גידול קשים – הם יכולים להתמודד היטב עם טמפרטורות קרות או בצורת. כמו כן, הם נוטים להיות פחות רגישים למחלות ויודעים להילחם טוב יותר במזיקים.

2. אינדיקה יותר מתאימה לגידול ביתי

זכרו, לסוחרי הרחוב יש עדיפות אחת עליונה – ולא, היא לא למכור קנאביס, אלא לא להיתפס. ברוב האזורים בעולם הקנאביס עדיין נחשב לא חוקי או לכל הפחות תחת מגבלות שונות ולכן, מי שמגדל או מוכר אותו עלול להיענש בקנסות גדולים ואף בתקופת מאסר ארוכה. מכיוון שהסוחרים חוששים מאוד שמא יתפסו, סביר להניח שהם לא יגדלו את הקנאביס שלהם בחוץ כדי שאחד השכנים לא ישים לב בטעות (או גרוע יותר, שוטר). רוב סוחרי הרחוב ברחבי העולם עושים זאת בצורה לא חוקית ולכן כמעט תמיד מגדלים בבית, לפעמים בחללים קטנים ועושים הכל כדי לא לעורר חשד.

בגלל כל מה שציינו, לא קשה להבין למה סוחרי הטלגראס נוטים לגדול יותר זני אינדיקה. כמו כן, הרבה יותר קשה לשלוט על זני הסאטיבה בזמן הגידול כי הם יכולים להגיע לגודל עצום במיוחד כשמגדלים אותם בחוץ בתנאים אופטימליים. לעומת זאת, אפשר לגדל אינדיקה אפילו בארון והצמח עדיין יתן תפוקה מצוינת.

3. זני אינדיקה מייצרים יותר יבול מאשר סאטיבה

סיבה מרכזית נוספת לכך שסוחרי טלגראס מעדיפים זני אינדיקה קשורה לתוצר הסופי. זה ידוע שזני האינדיקה מייצרים פרחים דחוסים ושמנים בעוד שזני סאטיבה נוטים לייצר פרחים גדולים יותר שנחשבים אווריריים יותר. העובדה הזאת הופכת את זני האינדיקה להרבה יותר אטרקטיביים בעבור הסוחרים. זכרו, אלה אנשים אשר מנסים למקסם את הרווחים שלהם בכל קציר מכיוון שהם לוקחים מלכתחילה סיכון גדול. בעקבות זאת הם תמיד ירצו לגדל צמחים המייצרים את המשקל הכי גדול כדי למקסם את הרווחים שלהם.

כמו כן, זכרו שמכיוון שפרחי האינדיקה קטנים ודחוסים יותר – הם תופסים פחות מקום וזה יתרון בכל הנוגע לאחסון או להובלה. אם גידלתם בעבר, סביר להניח שאתם יודעים כי במרבית המקרים 500 גרם של פרחי סאטיבה נראים כמו כמות הרבה יותר גדולה מאשר 500 גרם של אינדיקה, פשוט בגלל שהפרחים שוקלים פחות באופן משמעותי.

זהו גורם חשוב נוסף בעבור סוחרים המעוניינים לשמור על הפעילות שלהם חשאית ככל האפשר.

4. לאינדיקה יש זמן פריחה קצר יותר

הבדל אחד גדול בין זני האינדיקה והסאטיבה הוא זמן הפריחה שלהם. שלב הפריחה של זני סאטיבה טהורים יכול לקחת 90 יום ומעלה. לעומת זאת, חלק מזני האינדיקה יכולים לסיים את שלב הפריחה בתוך 45 יום בלבד.

זהו הבדל עצום, במיוחד עבור סוחרים שרוצים לזרז את התהליכים כדי שיוכלו להתחיל למכור ולהרוויח. זכרו, שלב הצמיחה הוא השלב הבעייתי ביותר בעבור הסוחרים וזה גם השלב בו הסיכוי שיתפסו אותם הוא הכי גדול. ברגע שהם קוצרים ומאחסנים את הפרחים, הסיכוי שהם יתפסו יורד מאשר בעיצומו של תהליך הגדילה בגלל גורמים שונים לרבות: רעש, ריח, נורות, וכו'.

בסופו של יום, סוחרים מחפשים דרך מהירה להרוויח כסף מבלי להיתפס. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לגדל זני אינדיקה שפורחים במהירות בתוך הבית, ולכן רוב העשב שאתם קונים ברחוב באופן לא חוקי הוא אינדיקה.

שיתוף
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרסומים קשורים
דילוג לתוכן