VELO1581

קנאביס ו-PGR: כל מה שחשוב לדעת

בתקופה האחרונה שומעים הרבה את שילוב האותיות PGR בהקשר של קנאביס רפואי. אז מה זה בכלל PGR וכיצד תוכלו לדעת שהקנאביס שאתם צורכים מכיל או לא מכיל את החומר המושמץ. על כל זאת ועוד במאמר הבא.

אז מה זה בכלל PGR?

זהו שם כולל למווסתי צמיחה סינתטטיים אשר חלק מהמגדלים משתמשים בהם בכדי לייצר תפרחות גדולות ודחוסות יותר בהשוואה לאיך שהיו גדלות ללא השימוש בהורמונים אלה. צריך לקחת בחשבון כי השימוש ב-PGR גורם לכך שהתוצר הסופי מכיל פחות טריכומות, קנבינואידים וטרפנים.
 
יש לקחת בחשבון כי ישנם מווסתי גדילה טבעיים אשר מטיבים עם צמח כגון אצות ואין שום דבר פסול להשתשמש בהם, ההפך הוא הנכון! מווסתי גדילה טבעיים הם גם ידידותיים לסביבה וגם בטוחים לצריכה אנושית.
 
השימוש ב-PGR לרוב מתרחש בשוק השחור והלא מפוקח. מווסתי צמיחה סינתטיים עלולים להזיק לבריאות האדם ואף לגרום לסרטן.

כיצד לזהות קנאביס אשר גדל עם PGR?

ההבדל העיקרי בין קנאביס PGR לקנאביס טבעי הוא שקנאביס PGR גדל עם הורמונים סינתטיים, בעוד שקנאביס טבעי לא. מווסתי צמיחה של צמחים בקנאביס PGR גם מעניקים מראה משונה לגידולים.
להלן כמה דרכים להבחין בין קנאביס PGR לקנאביס אשר גדל בדרך טבעית:
* קנאביס אשר גדל עם PGR ייצר פרחים קשים יותר, דחוסים יותר וכבדים יותר.
 
* עלי קנאביס PGR מכילים פחות קריסטלים מעלי קנאביס שגדלו ללא מווסתים.
 
* קנאביס PGR עשוי להרגיש רטוב או ספוגי, בעוד שלקנאביס טבעי יש מרקם יבש יותר.
 
*קנאביס שגדל בצורה טבעית יהיה ריחני ועשיר בטרפנים ופלבינואידים ואילו קנאביס PGR יהיה בעל ריח חלש מאוד. כמו כן, הטעם של מריחואנה PGR יהיה נחות מהטעמים העשירים של צמח קנאביס שגדל בדרך טבעית.
 
*סימן מובהק לקנאביס PGR יהיה טעם חריף ועשיר בכימיקלים.
לסיכום, קנאביס PGR עשוי לגרום לך להרגיש תחושה שונה במהלך צריכתו. הבדל זה נובע מתכולת ה-THC הנמוכה יותר של פרח שגדל עם PGR. צריכה של קנאביס אשר גדל עם מווסתי גדילה סינתטיים עלולה לגרום לתחושה לא נעימה אשר יכולה לכלול עייפות וכאבי ראש.
שיתוף
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרסומים קשורים
דילוג לתוכן