חשיש בועות (Bubble Hash)

מה זה חשיש בועות (Bubble Hash) וכיצד מכינים אותו?

עבור צרכני קנאביס ברחבי העולם אין דבר יותר יפה מאשר קובייה של חשיש. לא קשה להבין למה - הוא ממסטל, נוח לנשיאה, ולמי שמעשן סיגריות הוא משתלב בצורה טובה עם טבק. אם אתם תמיד קונים אותו, זה עשוי להכביד עליכם כלכלית לאורך זמן. אבל מה אם אתם הייתם אלה שמכינים את זה? בעוד שמתכונים רבים דורשים טכנולוגיה יקרה ואף שימוש בשיטות מסוכנות, אנחנו יכולים להראות לכם דרך שאינה כרוכה בהרבה כאב ראש. המאמר שיעשה לכם סדר בנושא הכנת באבל האש.

מה זה חשיש בועות?

חשיש בועות (Bubble hash) הוא מיצוי קנאביס המיוצר מהטריכומות הנמצאות על פרחי הקנאביס, בדיוק כמו סוגים אחרים של חשיש. הטריכומות האלה מייצרות ומאחסנות את הקנבינואידים, הטרפנים והפלבנואידים שבזכותם אנחנו אוהבים את הקנאביס. הם מופרדים מפרחי קנאביס באמצעות מי קרח וסינונים והם נראים כמו ערימה של חלקיקים חומים זהובים. בסופו של דבר הערימה הזאת הופכת לחשיש בועות. שאכטה אחת תגרום לכם להבין מאיפה הוא קיבל את שמו – הוא מבעבע בזמן שאתם מעשנים אותו.

למרות ההבדל בשם, השמות חשיש אייס וחשיש בועות מתייחסים למעשה לאותו סוג של מיצוי קנאביס. אז אל תתבלבלו כשמישהו מציע לכם חשיש אייס – זה חשיש בועות. אם יש לכם ספק, אז כדאי שתנסו בעצמכם ותבינו.

כל הזכויות שמורות למגזין ׳תרבות גידול׳

האם הכנת חשיש בועות שווה את המאמץ?

למרות שאולי מעולם לא ניסיתם לעשן חשיש בועות, סביר להניח שאתם מכירים היטב את החומר ממנו הוא מיוצר.

אתם מכירים את הגרינדרים היפים האלה שיש להם תא אחסון בתחתית מתחת לרשת הסינון? אם כן, סביר להניח ששמתם לב שלאורך זמן נערמת בתא הזה אבקה חומה. הרבה אנשים מכירים אותה בתור קיף, אבל שם נוסף לערימה הזו הוא חשיש. ליתר דיוק, חשיש דריי סיפט (באנגלית: Dry Sift Hash).

אז אם כל מה שאתם צריכים כדי לייצר חשיש זה גרינדר וקצת גראס, מה הקטע של חשיש בועות?

יתרונות

  • לעומת חשיש דריי סיפט שמכיל הרבה חומר צמחי, חשיש בועות הוא הרבה יותר טהור ומכיל בעיקר טריכומות.
  • מכיוון שהוא מכיל מעט מאוד חומר צמחי, חשיש בועות הוא בדרך כלל חזק יותר, בעוד שחשיש דריי סיפט דומה יותר לעישון פרח קנאביס רגיל.
  • טמפרטורות קרות מסייעות להפרדה מוחלטת של הטריכומות מהצמח. לכן, בתהליך יצירת חשיש בועות אפשר להשיג יותר טריכומות מאשר דריי סיפט כאשר משתמשים באותה כמות של קנאביס.

חסרונות

  • כפי שכבר הזכרנו, כל מה שצריך כדי לייצר חשיש דריי סיפט זה קנאביס, גרינדר וידיים עובדות. בייצור בקנה מידה גדול יותר צריך להתקין מסננים. לעומת הדריי סיפט, כדי לייצר חשיש בועות צריך לרכוש ציוד נוסף שיכול לעלות לכם כמה מאות שקלים.
  • אם יש לכם מספיק גראס אז תוכלו להכין ערימות ענקיות של קיף בתוך שעה-שעתיים. לעומת זאת, הכנת באבל האש היא תהליך ארוך יותר ובסוף התהליך, יהיה עליכם לתת לו להתייבש במשך מספר ימים.
  • כמעט כל אחד יכול להכין קיף ולייבש חשיש. הכנת חשיש בועות היא גם משימה די פשוטה, אבל עדיין יש עקומת למידה.

הכנת חשיש בועות עם זנים עשירים בטריכומות

מרגישים שאתם רוצים להכין חשיש בועות איכותי? הדבר הראשון שתצטרכו הוא פרחים איכותיים. במקרה הזה, המשמעות של איכות היא היכולת של הפרחים לייצר כמות גדולה של שרף. מכיוון ששרף מגיע מהטריכומות, הזנים האלה מכילים גם כמויות גבוהות של THC וטרפנים שונים. זנים איקוניים מסוימים מתאימים למשימה באופן מושלם. עם זאת, אתם לא צריכים להסתכל אך ורק על זנים מוכרים, כי יש הרבה זנים פחות פופולריים שהם גם מושלמים עבור זה. בצעו חקר שוק וצאו לדרך עם הזנים שלדעתכם הכי יתאימו למשימה!

כיצד יש להכין חשיש בועות?

לאחר שרכשתם את הזן המועדף עליכם, תצטרכו להשיג עוד כמה מצרכים לפני שתהיו מוכנים לצאת לדרך. הרשימה שלהלן תספיק לייצור של 10 גרם פלוס מינוס של באבל האש.

מצרכים

  • שני דליים של 15/20 ליטר
  • 7 קילוגרם קרח
  • 4 ליטר מים מזוקקים
  • 100 גרם קנאביס
  • סט שקיות מיצוי, נמכרים בתור "שקיות בועה"
  • חיתול בד
  • מקל ערבוב
  • כף

ברגע שתשיגו את כל הנ"ל, פנו לעצמכם שעתיים בהן תתמקדו בעבודה. לאחר מכן, זכרו שלא תוכלו לנסות את החשיש שיצרתם במשך כמה ימים, כי תצטרכו לתת לו זמן להתייבש.

חשיש בועות בכמה צעדים פשוטים

עד כמה שזה אולי נראה מסובך בהתחלה, כדי להכין חשיש בועות טעים עליכם לבצע מספר צעדים פשוטים. בואו נעבור עליהם אחד אחרי השני.

  1. לפני שאתם בכלל מתחילים את התהליך עצמו, הקפיאו את הפרחים שלכם במשך לילה שלם. זה ייתן לכם נקודת התחלה טובה וזה יבטיח שהטריכומות ייפרדו מהצמח בצורה מושלמת. ודאו שהטמפרטורות באזור בו אתם עובדים נמוכות גם כן.
  2. הניחו מספר מגבות מתחת לדליים והתחילו לרפד את אחד מהם בשקי מיצוי שהזמנתם. התחילו עם השקית הקטנה ביותר (זאת עם המיקרון הגדול ביותר) ושימו מעליה את הבאה בתור, מהקטנה לגדולה. המשיכו ככה עד שכל השקיות יהיו מסודרות בתוך הדלי.
  3. הוסיפו את הקנאביס שלכם וישר לאחר מכן חצי שקית קרח. שפכו פנימה 8 כוסות מים מזוקקים וערבבו את הכל ביחד.
  4. המשיכו לערבב בלי הפסקה (לאט ובזהירות) במשך 20 דקות, לאחר מכן המתינו בין 30 דקות לפני שתמשיכו לשלב הבא.
  5. לאחר שסיימתם את שלב 4, משכו החוצה את השקית העליונה ותנו למים להישפך אל תוך השקית הבאה בתור. אתם יכולים לנער קצת אם בא לכם, אבל אל תלחצו על השקית.
  6. הכניסו את השקית הראשונה לתוך הדלי השני.
  7. הוציאו את השקית השניה החוצה, תנו לה להתייבש אם צריך והוציאו ממנה את כל החומר שנמצא בתחתית בעזרת כף. הכניסו את החומר הזה לתוך חיתול הבד.
  8. חזרו על התהליך הזה עם השקית הבאה, הוציאו את החומר החוצה אל תוך חיתול הבד. ככל שתמשיכו להתקדם, אתם תשימו לב שהחשיש נהיה יותר בהיר ויותר נקי משאריות של חומר צמחי.
  9. ברגע שאספתם את כל חשיש הבועות, קפלו בעדינות את חיתול הבד והיפטרו מהמים שנותרו.
  10. בדיוק ככה, יש לכם 4 חתיכות של חשיש בועות מצוין!

איך אפשר לדעת אם החשיש כבר יבש?

אמנם באבל האש נראה מוכן ברגע שהוא יוצא מהדלי, אבל עדיין תצטרכו לייבש אותו לפני שאתם מעשנים. מלבד הייבוש עם חיתול הבד, כדאי לכם להניח את החשיש על קרטון במקום קריר, יבש וחשוך. השאירו אותו שם במשך כשבוע והוא יהפוך להיות מוצק יותר. ברגע שהוא מרגיש מספיק מוצק, זה הזמן ליהנות ממנו.

כל הזכויות שמורות למגזין ׳תרבות גידול׳

האם ניתן לצרוך את החשיש באידוי?

ובכן, כאן העניינים מתחילים קצת להסתבך. תראו, כפי שהזכרנו קודם, החשיש בשקיות הראשונות מכיל מעט חומר צמחי. לא הרבה, אבל יש. אם תנסו לאדות אותו, אז בסופו של דבר יהיה אפר בסיגריה או המקטרת שלכם והאדים/עשן יהיו סמיכים. אם תתמקדו רק במיצוי החשיש הכי טהור שאפשר, אז התוצר הסופי יהיה חשיש נוזלי. במילים פשוטות, זה אומר שהוא יתמוסס לחלוטין ברגע שמחממים אותו. לא יהיה לכם חומר כזה טהור בשפע כי זה רק החשיש בשקית האחרונה, אבל האיכות הזו שווה את זה. לסיכום: ניתן אבל זה יהיה הכי איכותי רק אם תשתמשו בתוצרים של השקית בעלת המיקרון הקטן ביותר.

איך להשתפר ולהכין חשיש בועות ברמות הגבוהות ביותר?

כמה נוח לכם עם הקור הזה? ובכן, כדאי שתתרגלו לזה כי אתם צריכים להכין את החשיש בתנאים האופטימליים וזה אומר בין היתר טמפרטורות קרות, כדי שהאיכות תצא טובה ככל האפשר. הורידו את הטמפרטורה בביתכם כל יום והרגילו את עצמכם לבלות פרקי זמן ארוכים בקור.

אם כבר מדברים על קור, מכשיר ליופיליזציה (ייבוש בהקפאה) ישדרג את החשיש שלכם ויקח אותו לשלב הבא. במקום לתת לו להתייבש בקרטון במשך שבוע, אתם יכולים פשוט לזרוק אותו למכשיר הזה למשך 24 שעות! מלבד העובדה שיקח לכם פחות זמן להכין את החשיש, זה יקטין בצורה משמעותית את הסיכון לזיהום. המכשירים הללו די יקרים כמובן, אבל השיטה המקצועית כמעט אף פעם לא זולה. כל עוד אתם עוקבים אחר שאר ההוראות, הוספת מכשיר ליופיליזציה תסייע לכם בדרך להשגת חשיש בועות הכי איכותי שיש.

לבסוף, אחסון נכון הוא המפתח כשאתם רוצים לשמור על האיכות של הבאבל האש שלכם. מיכלי זכוכית אטומים הם האופציה הטובה ביותר כי הם יבטיחו שמירה על הטריות וחסינות מפני זיהום במשך מספר שבועות. כמו כן, תוכלו להקפיא את החשיש אם אתם צריכים לאחסן אותו במשך זמן רב יותר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פרסומים קשורים
דילוג לתוכן